Úkoly


Věcné rejstříky - (některé) úkoly podle témat
Abecední seznam úkolů

Vyhledávání

Pole "Název nebo popis" vyhledá všechny úkoly, v jejichž textu je hledané slovo.
Kombinace "Všechny úkoly" a "Podle názvu" vypíše abecední seznam všech úkolů v databázi.










Seřadit:



Kategorie:








Nové hledání

Nalezené úkoly

kódnázevhodnocení
V0710-2-D-(2,3,4) HERNÍ MANAŽER filosofie = 30S
průzkum zdrojů = 20S
projekt herního manažera = 50S
založení herní databáze = 30S
knížky, herní pomůcky a scénáře = 1S/kus
seznam zdrojů = 2S/10 odkazů
vytvoření kvízu = 2S
záznam o hře a jejím účinku = 2S
bonus za přečtení knihy = 20S
Zajímavé hry všeho druhu patří ve skautingu k nejoblíbenějším programům, protože se v nich fantazie může měnit ve skutečnost a skutečnost ve fantazii.

Člověk, který má kdykoliv po ruce správnou hru pro libovolný okamžik je ctěn a vážen, protože s ním není nikdy nuda. Skautský spisovatel bratr Zapletal mi vyprávěl, že za mlada mu jeden z jeho vedoucích navrhl, aby začal dávat dohromady co nejvíce her a jemu se tohle „hobby“ stalo důležitou součástí jeho celoživotní tvorby a ve své době jeho čtyřsvazková encyklopedie her se stala celosvětovým unikátem.

Nechceš se právě ty stát tím ctěným a váženým specialistou na hry? Upozorňuji, že znalosti které získáš, můžeš v dnešní době velice dobře využít i v dalším životě: např.jako placený instruktor na různých komerčních podnicích nebo na výdělečném pobytu, pořádaným agenturou Student agency, jako instruktor v amerických letních táborech.
Volný čas se stal dnes předmětem podnikání, protože dnes se atraktivním oborem stává zábavní průmysl, kde hry všeho druhu hrají s oblibou i dospělí, což nejlépe dokládají i televizní pořady. Hry se stávají součástí celé řady různých kurzů, včetně manažerských a využití volného času lze dnes studovat jako vysokoškolský obor, který lze uplatnit v celé řadě nových povolání, souvisejících s volným časem a zábavním průmyslem.
Takže herní manažér, zvláště tvůrčího typu může být velice zajímavé zaměření

Jaké budou tvé úkoly?

vytvořit filosofii svého herního manažera:
jaké hry chci sbírat
jak je budu ukládat
chci vymýšlet vlastní hry a dělat na hrách vlastní výzkum?
jak budu sledovat úspěšnost svých her?
budu shromažďovat potřeby ke hrám?
budu sledovat i počítačové hry?
jak vymezím oblast svého zájmu ve světle 42 milionů odkazů na klíčové slovo “ hra“ a 329 tisíc odkazů na klíčové slovo „ skautské hry“ na internetu
umístím vybrané hry nyní nebo v budoucnu na příruční paměťová media (např.MP3, kapesní počítač)? (30 S)

průzkum internetu a bibliografie her, návštěva knihovny za tím účelem – což lze provést i po internetu (20 S)

projekt mého herního manažera: co, kdy a jakým způsobem, (50 S)

založení herní databáze (30), shromáždit knížky o hrách (1S/kus), udělat bibliografii herní literatury (10 odkazů/ 2S), shromáždit vybrané webové stránky týkající se her (10 adres/ 2 S)

založení vlastní sbírky herních pomůcek – za každý kus – 1S (příklady. pásmo, stopky, hrací kostky, deskové hry, petangue, kuličky, ringo kroužky, házecí talíř, kroket, šachy, dáma, pexesa, šipky, míče, pálky, rakety…)

vytvoření vlastního vědomostního kvízu: 2S/kvíz

vymýšlej scénáře pro nasazení vhodně vybraných her pro specifickou situaci: např.: celotáborová soutěž ve stanech v dešti: pro dvojice/ jednotlivce, hry do vlaku, hry za pochodu, hry v lese, hry k táboráku, noční hry v lese, olympiáda na táboře, hry do bazénu/rybníka, turnaje jednotlivců, dvojic (ping, pong, plážový volejbal, nohejbal, badminton, deskové hry, šipky): 1 scénář/ 2S

staň se herním psychologem: dělej si záznamy jak která hra zabírá: kdy, kde a proč. Záznam/ 2 S

Za prostudování knížky o hrách máš vedle standardního hodnocení četby prémii 20 S/knihu